sobota, 8 września 2012

Gorące powitanie ;)

Witajcie! :)

Długo myślałam nad założeniem bloga i w końcu nadeszła ta chwila, kiedy postanowiłam wcielić moje plany w życie. Będzie to głównie o hafcie krzyżykowym, ale nigdy nie wiadomo co los przyniesie i czym się zainteresuję.. ;)
Haftem krzyżykowym zainteresowałam się chyba w drugiej klasie podstawówki, kiedy moja Mama kupiła mi pierwszy 'Kram z robótkami'. Wtedy zaczęła się przygoda. Co prawda mój dorobek nie jest zbyt duży, pomimo, że od tego czasu minęło już 12 lat. Często przerywałam prace na długi czas, głównie z powodu braku muliny (mieszkam w małym miasteczku i do najbliższej lepszej pasmanterii mam 30 km), ale też braku chęci (?!).
Teraz mam 20 lat, studiuję farmację w Sosnowcu i staram się nadrabiać zaległości. Jestem hafciarką amatorką, dużo rzeczy robię po raz pierwszy, uczę się. Zwłaszcza szycia, bo tego nie cierpię i ciężko mi przebrnąć przez zszycie czegoś... Ale wszystko przede mną. ;)

Pozdrawiam wszystkie hafciarki,
gosia1928

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz