niedziela, 28 października 2012

;)

To pierwsze moje obrazy, zajęły mi mnóstwo czasu i niestety nie są zrobione zbyt dobrze, ale to było kilka lat temu i dopiero się wprawiałam. :P Trochę beznadziejne ujęcie, ale to jedyne zdjęcie z obrazem z misiem i bzem, bo był robiony dla cioci na urodziny i już dawno wisi na ścianie daleko ode mnie. :P Wstyd mi trochę za te porozrzucane nuty, ale jakoś nikt nie pomyślał, żeby sprzątnąć je zanim zrobił zdjęcie (podkreślam, że to nie ja je robiłam...).



Tak dla wiadomości całego świata: kocham mojego chłopaka najbardziej na świecie!!!

3 komentarze:

  1. witaj w świecie blogowy;)) piękne i ciekawe prace, z chęcią będę do Ciebie zaglądać:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. oba hafciki są bardzo przyjemne dla oka :)
    ps witaj w blogowym świecie :)

    OdpowiedzUsuń